Yasemin

Yasemin
@yasemincevik
Düşmem sandım....
Hiç bilmediğim bir yerde daha yaşamadığım bir çok anım var. Bu gün ölemem sayın tanrı. Henüz topluma kendi sesimle yabancılaşmadım ve yahut onlarca ses içinde kendi sesimle konuşamadım sayın tanrı. Bana bir gül daha ve bin gün daha ver, aramızda ki dava avukatın dediği gibi " birbirine güvenenler arasındadır ". Üzgünüm sayın tanrı bu gün olmaz, bu gün değil, bu gün vakit erken çünkü dolu dizgin aşık oldum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve neden insan , ne kadar acı geçerse geçsin, çocukluğunu okşar durur..?
İnsan yaşama gücünü her zaman elde ettiklerinde bulmaz. Bir düşü büyüten onun uzaklığı değil midir biraz da ? Denize bütün yüreği ile bakan bir çocuk görmüştüm. Seyretmek yetmedi ki sulara girdi ve bir daha çıkmadı....
Bulanık havalardaki kederi çözemedim, dedi, kim bilir kaç saattir kendi içine yağan adam.

Yasemin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·576 syf.·
2020 110. kitabı
Franz Kafka
7.6/10 · 239 okunma