YASE

YASE
@yasemyron
Ben yalnız olmak istemeyen ama yalnızlığı seven birisiyim.
Reklam
Kaderimde kolay ilişkiler yaşayacağım bir hayat yokmuş demek ki.
Aklınızın gitmemesi gereken yerler vardır, yine de gidiyordu işte.
Aşkı yaşayıp da kaybetmiş olmak, hiç yaşamamaktan daha iyidir.
İnsan birinin en iyi arkadaşıyken, nasıl olur da birden pabucu dama atılır!