YASE

YASE
@yasemyron
Ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne de insanlar bu kadar inceliği.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık en ufak bir acı çekmiyordum ve birden doğru insan diye bir şeyin olmadığını idrak ettim.
Geleceksen sonbaharda gel, yazın her yer çiçek zaten.
Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa, özleyeceksin.
Gözlerim yeterli değil,daha yüzlerce göz bulmalıyım ödünç almalıyım da seni seyretmeliyim.