📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Rabbim! Käinatı yaratan ve onu düzene koyan Rabbim!.. En küçük canlıları dahi bir tertip üzere yaşatıp hepsinin rızkını ve-ren ve hiçbir gün hiçbirini unutmayan Rabbim!.. Ey evvelkilerin ve sonrakilerin yegâne sığınağı, Cennet ile Cehennem'in; Kudüs ile Harem'in; Kâbe ile Zemzem'in Rabbi. Ey doğunun ve batının, güneyin ve kuzeyin yegane sahibi yüce Allah!.. Ey herkesin Kendisi'ne muhtaç olup da kimseye ihtiyacı olmayan!.. Ey noksandan, kusurdan ve ayıptan münezzeh olan ulu Allah'ım. Benim rızkım ve ruhumun gıdasını aşktan eyle. Şu aşkla dolu ulu mabet hakkı için, güneş doğup battıkça bana aşk derdi ver. Dünya ile birlikte var olan şu Ka'be'nin temelleri gibi aşk binasının temellerini de benim gönlümde daim eyle. Her lahza, her an, herzaman aşk ile coşkumu arttır, özlemimi çoğalt. Aşk belasıyla beni içli dışlı eyle ve bir an olsun beni o beladan ayırma; ben var oldukça beladan yüz çevirtme. Yalvardıkça ben belânın acısıyla, Sen ayrık belalar vererek o acıyı unuttur. Bu duamı kabul eyle ey Kimsesizler Kimsesi! Âmin ey muratlar muradı; ämin Rahman ve Rahîm olan kerem sahibi, āmin, amin!..
Müddücezirlerle şevke gelen ruhunu Allah'a yöneltti, başını da Kâbe'nin eşiğine koydu ve yakarmaya başladı:
- Ey yücelerden yücelerin kıblesi Ka'be! Ey İlâhî yakınlık cevherinin sandığı! Ey aşkın galeyanıyla bağrına "Kara Taş"ı vuran ve gözünden Zemzem ağlayan Ka'be!.. Ey içindeki aşkı gizlemek için karalar giyinmiş olan Peygamberler otağı! Ey İlā-hi aşkın ayak izleriyle şeref bulan! Billahi, bana o kadar yakın-sın ve sana o kadar benziyorum ki, Peygamber'i seven dostlar aşkına söyle, kime âşıksın?.. Söyle bana, ben en uygun yolda-şım sana. Aşkın bereketini elde ettiğindendir, insanların seni kıble edinmesi, bilirim. Yine bilirim makbil-i has oldun bu yüzden. Şimdi ben sana benzemeye çalışsam cüretkâr mı davranmış olurum, söyle bana?..