Yasomi

Yasomi
@yasom
Sadece, Rabbim sen en iyisini bilirsin, dedi. Sen en iyisini bilirsin ve böyle olduysa, böyle olması gerekiyor demektir. Sana teslimim.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu kadar hesap yapmaya ne gerek vardı? Hepi topu aşk işte. Gelir, yaşanır ve günü gelince biterdi..."
Edebiyat

Yasomi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·536 syf.·
2020 28. kitabı
Nazan Bekiroğlu
8.8/10 · 34,1bin okunma
"İçimizde şeytan yok. İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir șey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var."🕯
Edebiyat
İçimde kendimden bile sakladığım bir ümit var...
Edebiyat