"Nasıl olur da kendi ihtiyaçlarını benimkilerden önce tutarsın?" der gibidirler (ya da gerçekten diyebilirler). Eğer üzerinizde gerçekten güç sahibiyseler sizi uygun gördükleri biçimde kullanma hakkına sahip olduklarını düşünürler ve siz onların otoritesini sorgulamamalısınızdır. Buna herhangi bir şekilde uyulmaması ise üstünlüklerine karşı bir saldırı olarak değerlendirilecektir. Onların iradelerine karşı gelmek, öfkeyi ve kendini haklı gören bir saldırganlık doğurabilecek narsisistik bir yaradır.