Anne Sophie Girard

Anne Sophie Girard

Yazar
5.1/10
9 Kişi
·
18
Okunma
·
0
Beğeni
·
38
Gösterim
Yazara henüz alıntı eklenmedi.
160 syf.
·Puan vermedi
Kitabımız; evet evet tahmin edemediğiniz gibi bir kişisel gelişim kitabı. Kişisel olarak acayip geliştim. Üst kademe insan vasfına ulaştım. Çok bilgilendirdi sağolsun yazanların eline koluna sağlık.

Napıyoruz gecenin bir yarısı çok alkollü bir halde bardan çıkarken yanımızda tanımadığımız bir erkek olmayacakmış sonra çok üzülürmüşüz. İşte bu yönde kişisel olarak geliştiğim için kendimi kutluyorum. Iq puanım 4 basamaklı sayıya ulaştı. Sonra çok üzülecektim Allah korudu bu kitap sayesinde. Sonracığıma en yakın kız arkadaşımızın sevgilisine kesinlikle asılmayacakmışız. Uzak arkadaşların sevgililerine asılabiliriz herhalde. Bu konuda bir şey yazılmamış.

Ayrıca 18 yaşından küçüksek ve de gerçek aşkı arıyorsak bar çıkışı erkeklerin evine gitmememiz gerekiyor. 18'den küçüksek bara bile giremiyoruz da neyse işte. Zaten ben 18'den küçükken anca hoca falan dersten 2 puan fazla verse de dersi geçsem diye düşünmekten ne içkili barlar gelirdi aklıma ne de gerçek aşk. Fazla uzatmayayım böyle uzmanından hiç bir yerden duyamayacağınız süper tavsiyeler için bu kitabı kesinlikle o ku ma yın.
160 syf.
·2 günde·Puan vermedi
Tarafsız bir duruşla okumaya çalıştım bu kitabı çünkü incelemeler olumsuz bir izlenim bıraktı.

Gerçekten de hiç bir şeyi geliştirmesi mümkün olmasa da, ciddiye almadan okuduğumda bir hayli eğlendim.

Eminim yazıldığı toplumda hitap ettiği birileri de vardır. Pek bize uymaz.
160 syf.
Yok yok okumayın sakın ben bir yerde bulmuştum. Bakayım neymiş diye yarım saate içinde okunacak bir şey var mı? diye. Ergen twitlerinden başka bir şey yok. Daha kötüsü kişisel gelişim diye geçiyor.
özetle okumayın sonra vicdan azabı çekerim
11 yaşında olsaydım belki okumaya devam edebilirdim .
Gereksiz, saçma,özensiz kitap demek bile içimden gelmiyor.
Çoluk çocuk ergenler toplanıp aklına geleni yazmış sanırım!
160 syf.
·1/10
Kendinizi sadece birkaç saniyeliğine iyi hissettiren kitap. Bir uygulamada denk gelip okumuştum. Vakit kaybı diyebilirim.

1 ile 10 arasındaki ölçekte kaç puansınız bilmek için de kendinize bir puan veriyorsunuz buna arkadaşlarınızın size verdiği puanı ekliyorsunuz vee ikiye bölünce asıl puanınız çıkıyor. TEBRİKLER
140 syf.
·Beğendi·10/10
Çok beğenerek okuduğum bir kitap daha. Bence yetişkinlere de hitap ediyor. Çünkü düşünmek her yaşa mahsustur. Bu yüzden otuz hayatın içinden felsefik soru ile gözden kaçırdığımız bazı soruların cevabını yeniden idrak edebiliriz. Tavsiye ederim.
160 syf.
·Puan vermedi
'Gelişiminize' hiçbir şey katmayan ama arada gülümsemenize yarayan diyaloglar-tespitler sunan, olmasa da olur bir kitap. Eğer yolculuğa çıktıysanız ve uçağınızı beklerken boş durmak istemiyorsanız ilgilenebilirsiniz. Bu arada 10. kurala uyabilmeyi çok isterdim...

Yazarın biyografisi

Adı:
Anne Sophie Girard
Unvan:
Yazar

Yazar istatistikleri

  • 18 okur okudu.
  • 15 okur okuyacak.
  • 1 okur yarım bıraktı.