Dua etmek ; nefes almaktır ve kendilik için olanak(kendin olmak için bir imkan), nefes almak için oksijen neyse odur. Ama dua etmek için, bir Tanrı olmalıdır, bir kendilik ,bir olanak olmalıdır; çünkü Tanrı her şeyin olanaklı olmasıdır ve her şeyin olanaklı olması Tanrı'dır (Tanrı'ya bağlıdır). Tanrı'nın iradesinin olanaklı olduğu olgusu , benim dua etmemi olanaklı kılar; eğer Tanrı'nın iradesi yalnızca zorunlu ise(dua etmeden Tanrı , isteklerimizi yerine getirme zorunluluğu var ise), o zaman insan aynen hayvanlar gibi özünde dilsizdir.