"Sadece 'iyi' olmak? Hayır, kimse sadece 'iyi' değildir.Her an bencilliğimizle baş başayız. Sadece iyilik adına yaptığımızı düşündüğümüz şeylerin altında bile bencilliğimiz var. Yardım etmek diye adlandırdığımız şey bile yine bizim kendimizle ilgili. İyi görünme dürtüsü, kendimizi iyi hissetme veya başkalarına bizim iyi olduğumuzu düşündürme isteği."