fuzulilugat

fuzulilugat
@yazelizm
Burası benim günlüğüm.
Bugünüme umutlu uyanmıştım. Tüh! Ne büyük sakarlık. Günü yaşarken kaybettim, umutsuz uyumak zorunda kaldım. Yarın daha dikkatli uyanayım. Her sabah ki ümitlerim zayi olmasın. Malumunuz, bir eşkıya kesti hayatımı. Ben ki evveller evveli kendi yaşam kavgamda kendimle dövüşürdüm. Bir eşkıya tanıdım. Kendimi kenarı attım. Onunla vuruşmak zorunda kaldım. Eşkıya olmasına eşkıya da... Ben anlamadım, bu ne biçim eşkıya? Gözleriyle dikkat çeken, gülüşüyle yol kesen eşkıya mı olur? Bu eşkıya başka eşkıya. Ciğerime gülüşüyle hançer saplayan Ey Eşkıya! Bir suçluya göre fazla korkaksın, bilesin. Uyandığımdaki ümidimi sen verdin, günü yaşarken de sen çaldın benden bilirim. Bilmemezliğe veririm. Sen korkma kaybettim diye düşünmeye devam edeceğim. Hayatımın 1 haftalık, ömrümün 1 yıllık eşkıyası... Eşgalin aklımda gözlerinle kaldı, bilesin.
Reklam
Rüyamda gördüm seni, Kız çocuğun olmuştu. Merakıma yenik düştüm, Sendeledim sağı solu. Adını, adım koymuştun. Uyandım, Bu sefer yokluğuna yenik düştüm. Düşündüm, düşündüm... Düşündüm de, Adımı rafa kaldıran adam, Kızına adımı koyar mıydı? Bundan böyle uykumda düşüneceğim seni. Rüyalarda, uzaklarda. Benim bile bilmediğim diyarlarda. Yıktığın hayaller de, olmayan ihtimaller de... İnan bana; Orada daha mert, Orada daha cömert, Orada daha erkek, Orada daha iyisin. Gelme bugünlerime, dünlerimde kal. Oralarda daha katlanılabilirsin...
Seni, senden de yakın, yalnız ben tanıyorum. Sana, seni en sıcak, bir ben anlatıyorum. Kimse varamaz, senin, ben kadar yakınına, Çok zamanlar, kendimi sanki sen sanıyorum. Sana seni anlatsam, anlatırım kendimi. Sende seni ararken kendimi arıyorum.
Sayfa 38
KONAK Sen gelirken ağlamıştın, Orası için. Bil, gidersen de ağlayacaksın, Burası için.
Sayfa 18
Kendi düşen ağlamamalı, kendi yitiren aramamalı. Kendi yıkılan ayağa kalkmalı, kendi zararını kendin verdiysen başkasından medet ummamalı. Akılsız başın çilesi ne ayaklar çeker ne eller. Akılsız başın çilesini ruhunu bedeninde hissetmeyerek çekersin. Hayatı kendine kendin ziyan edersin. Neyi yitirdiysen bitti gitti, dön bak arkana kendinlesin. Tercihlerin yanlışsa doğruları neylersin? Seçeneklerin azaldıysa canından mı vazgeçersin? Yok benim ruhsuzluğumun üstüne yok. Gelen giden ışığımı çaldı karanlıkların içinde kayboldum. Ellerinle kaybettiğini kalbinle çok arayacaksın. Nereye bakarsan bak bir türlü bulamayacaksın. Bana ne olduysa ben yaptım,ben. Ben beni ben yapan benliğimi kaybettim. Arasam ne fayda, bulsam ne fayda ne yaptıysam kendime yaptım. Bir inanç uğruna 40 yerimden yaralandım. Ümidimden kırdılar beni, umudumdan utandım. Kaybettiğim ne varsa kim varsa, yolları açık yerleri rahat olsun. Sizleri bir heves uğruna harcayan benim. Bana yazıklar olsun.
Reklam