İyi geceler 1K..
Senin o gözlerin var ya Her şeyi bitirdi Yazık ettin geçen günleri 🌙
Müzik
Bana bakınca hiç geçirdin mi içinden yazık ettim bu değere diye
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elbet.
Ben kim ki dedim sevsin beni eller. Ne derdi vardı seviyor gibi yaptı bu eller. Ne dese boş artık yılan diller. Zehir zıkkım oldu bana yaban güller. Dur demekle bitmiyor aşk ya da dostluk. Doğru onlar dikti biz onları bozduk. Yazık ettiler bize biz ise alemde sustuk. Ne anlar kırık kalbimizden şu alemdeki eller. Neyse ki doğan ölür elbet. Hesap günü yakın sen sabır et. Seviyorum derken bile ona ölmek. Biz gül sevmek isterken bize battı kanlı dikenler.
1K
Mayıs ayını ifşa edilmeden bitiriyorum; hiç hayra alamet değil :)
-Kendisine bakıldığını fark eden bir kadının yüzü nedense ifadesiz hale geliyor. Bakışa maruz kalma hali, onda bir boşluk yaratıyor ve yüze hayat veren tatlı ifadeleri ortadan kaldırıyor. Elbette aksini iddia eden olabilir, fakat ben kendi tecrübelerimi referans almayı tercih ediyorum. 😁 Şu sosyal medyada ilişki uzmanı kesilenlere taş çıkartırım bi iznillah da ben meşhur olmadığım için adam yerine koyulmayabilirim tabi. Zira bizim ülkemizde içeriğe değil etikete bakıyorlar; ne yazık ki insanları etiket veya sıfat üzerinden değerlendiriyorlar. Ve bu yanılgıyı, bu önyargıyı değiştirmek de mümkün değil. Bir kere isim yapmışsan, ne versen hiç sorgulamaya gerek duymadan yiyorlar. 😁 Ben iyi yazdığıma inanıyorum, bu konuda üzgünüm hiç tevazu yapamayacağım, fakat sosyal medyada isim yapamadığım için keşfet'e düşemiyorum. Normal! Zira ben sosyal medya kullanmıyorum. Meşhur olmak gibi bir derdim yok Elhamdülillah. Zaten, şöhret afettir... Ama kitaplarım biraz tanınsa iyiydi aslında. Beni yakînen tanıyanlar senin mutlaka keşfedilmen lazım derler sağ olsunlar 😁 Neyse, o kadar çok tecrüben varsa, demek ki sen bir sürü kadına bakmışsın derler şimdi. Onlara cevaben: ''İkinci bakış haram diye ilk bakışı uzatırdım Bir bilseniz o anda ben ne gemiler batırdım.'' diyeyim😁 Dün ablam yemeğe çağırmıştı. Erken gel dedi. Önüme güzel bir kız çıkmazsa 5 dk’ya ordayım dedim. Çıkarsa napcaz dedi; o zaman siz başlayın ben gelince yerim dedim😁 1K'yı değerlendirecek olursak, sözüm ona burada takip edildiğini fark eden kadınlar da bir tuhaf. Bir hanımefendiyi takip edebilmek için mesaj kutusuna CV mi bırakmalıyız, mülakata mı girmeliyiz, yoksa IQ testi mi sunmalıyız acep? Hele ki benden oldukça az zekalı olanlara... Bu hiç adil değil.😁 Daha ileri gidersek, Adli Sicil Kaydı, Tam Teşekküllü Sağlık
1000Kitap
1k'nin sorunları.
"Bu uygulamayı iki aydır kullanıyorum ve buradaki deneyimlerime dair kişisel yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Ben bu platformu genellikle fikir alışverişinde bulunmak, tartışmak için kullanıyorum. Fakat burdaki insanlar gerçekten bot mu insanlar mı yorumları beğeniyor hiç çözemedim. Uygulamanın algoritmasının nasıl çalıştığını ise hâlâ çözebilmiş değilim. Bir alıntı paylaştığımda ya da kendi duygu ve düşüncelerimi aktardığımda, yazı belirli bir izlenme oranına ulaştıktan sonra duruyor. Keşfete nasıl çıkılıyor, bu yazılar kime, neye göre ulaşıyor hiç anlamadım. Görünür olmak için illa çok mu takipçiye sahip olmak gerekiyor? Elbette her şey beğeni demek değil, farkındayım. Ne yazık ki platformda okuduğunu okuyan kitlesi sayısı çok az. Gerçekten kendi duygu ve düşüncelerini içtenlikle dile getiren kişi sayısı da bir o kadar nadir. Kimileri uygulamayı sadece kitap alıntılarını kaydetmek için bir arşiv gibi kullanıyor, kimileri ise tamamen bir ilişki ve flört platformuna çevirmiş durumda. Elbet buradaki insanlarla da iletişim kurulabilir ama bunu hakkıyla yansıtan kişi sayısı gerçekten çok az. Öte yandan, takipleşme konusu tam bir muamma; karşımdakinin bot mu yoksa gerçek bir insan mı olduğunu tahmin etmek çok zor. Yazılarımı beğenen insanların bunları gerçekten okuyup okumadığını, yoksa sadece kendi etkileşimlerini artırmak için mi merak etmedim değil açıkçası. Takipçilerimin çoğu sadece birkaç tanesi yazılarımı takip etmis olmuş. Onun dışındaki insanlar ise yazılarıma dönüp bakmamalarına rağmen beni takip ediyorlar. Sanırım bu platformda en garipsediğim durum bu. 😂😂 Bu sözler belki bir süre sonra görülmeyecek ama ben yine de içimdeki bu duygu ve düşünceleri yansıtmak istedim. Buraya kadar gelip, yazımı gönülden okuyan herkese çok teşekkür ediyorum.
Buradaki dedikodular dikkatimi çekmemeli. (Feci sardı)
1K'da herkes eski msj lardan yakınıyor. Benim dm kutusu bildiğin hayalet 🙂 İnsanlar ciddi ciddi buradan yazışmış, flört etmişler... Alıntılarını dahi beğendim insanlar sayılıdır. Bir elin parmaklarını geçmez o sayıda.... Şu uygulamayı amacında kullanan 100/20 lik bir kesim kaldık ne yazık.....
Alıntı