"Ağlamak istedim. Şuracıkta, daha önce hiç ağlamadığım gibi, hıçkırarak ağlamak istedim. Ailem bile bırakmıştı beni, milyonlarca soru işareti ile birlikte bir gece ansızın gömmüşlerdi kızlarını, çocukluk kahkahalarımın hâlâ yankılandığı o eve."
"Portuga!"
"Hımm.."
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?"
"Neden"
"Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve günışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum"