kitabi çok beğendim bana göre sohbet havasında bir kitaptı sanki karşılıklı oturuyor sohbet ediyor gibiydik hayatıma yön veren bir kitaptı huzurla okuduğum heyecanla keyifle okuduğum bir kitaptı herkese tavsiye ederim. tekrar okuyacağım bir kitap okumak isteyenlere merak edenlere tavsiye ederim. şimdiden mutlu keyifli huzurlu okumalar dilerim.