"Seni unutmak mı? Sen benim benliğimin bir parçasısın; bir parçamsın sen benim. Seni ilk gördüğümden beri baktığım her yerde hep sen varsın; nehirde, gemilerin yelkenlerinde, bataklıkta, bulutlarda, gündüzün aydınlığında, gecenin karanlığında, ormanda, denizde, sokaklarda...