Yeliz Karataş

Yeliz Karataş
@yelizkarats
"Öldükten sonra insanların bir yerde buluştuklarını söyleyenlere inanmak isterdim. Yaşarken, ne sıkıcı ve soluk insanlarla birlikte geçiriyoruz ömrümüzü. Hiç olmazsa öldükten sonra, aralarında bulunmaktan zevk alacağımız insanlarla yaşasaydık."
Sayfa 579 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Yeliz Karataş
Fakat ne garip, onlar da yaşarken görmek istemiyor birbirlerini.