Bana göre muazzam olan bir kurguya ve akıcılığa sahipti, okurken ki olan olay örgüsü hiç kafa karıştırmamakla birlikte farklı bir hava katıyordu.
Tavsiyem olur ki kitabı okurken arasına fazla bir zaman dilimi katmayın, çok fazla karakter olduğundan mütevellit isim karışıklığı yaşayabilirsiniz.