Biz, daracık bir sokakta, küçük hayatlarla devinen bir sokakta bile, birkaç saat içinde, öyle hayatlarla, seslerle, görüntülerle karşılaşırız ki, bize insanlığın neredeyse bütün hallerini sergiler, gösterir, duyumsatır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnızlık bizim içeriye ve dışarıya ışık veren biricik penceremizdir Ömür Hanım… İki kanadı vardır, istekten ve korkudan; çarpar durur bir ömür içimizde…
Su içerken suyu düşündünüz mü hiç; yıldızlar gecenizi ne katar; güneşle birlikte neler uyanır bu kentin varoşlarında? Şarkıları bin yıldır ölümü ve ayrılığı söyleyen bir ülkede siz gerçekten özgür müsünüz? Birbirinize bu kadar benzemek canınızı sıkmıyor mu? Gelin, hazır yağmurdan bir bahaneniz varken, duvarınızdan izin alın bir kerecik, ağaçlar, kuşlar, güneş ışığı, rüzgâr ve toprağın büyük şölenine bir sigara içimi olsun konuk olun.Kim bilir, eşit ve özgür ilişki hakkında bir kıpırdanma olur aklınızda…”