Sebepsiz yere birini sevmemenizin aslında bir nedeni vardır. Bazen siz fark edemeseniz bile, ruhunuz karşınızdaki kişinin kötülüğünü hisseder ve sizi ondan uzak tutmaya çalışır. Buna ister altıncı his, ister kalp gözü, ister aptala malûm oldu deyin ama eğer birini sevemiyorsanız, zorlamayın!
Mehtaplı bir gecede görmüş sevmiştim onu.
Her aşk gibi bunun da bilmem gelmez mi sonu?
Sever sever ağlar da sana destek bağlar da..
Bir gün olur unutur başka aşık bulur da...
Ona sadık olur da işte aşkın sonudur.
#Seyyan Hanım
Mutluluk, insanın yanı başındaydı aslında ama bilene. Mutluluk, sevgiyle bakan bir çift gözdü. Mutluluk, sevdiğine sarılıp, onun sevgisini ta içinde hissetmekti. Mutluluk, sevdiğinin hülyalı bakışlarıydı. Mutluluğu uzakta aramaya gerek yoktu kıymet bilene...