İstanbul

İstanbul
@yeniyim34
İstanbul
Kendimi hem yeni, hemde kendimi tamamen yeni hissediyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimseye tamamen güvenmeyin ve herkesi inceleyin, arkadaşlarınız ve sevdikleriniz dahil.
Oyunu gerektiği gibi oynamak için diğer insanların sorunlarıyla ilgileniyor, hatta onların yanındaymış gibi görünmelisiniz .Onlara hediyeler verin, anlayışlı bir bakışla dinleyin, hatta ara sıra büyüleyici oynayın, ama içinizden dost krallar ve hain Borgia’larla aranıza mesafe koyun.
Lütfen tarzıma aldırmayın, iyi olabilir ya da olmayabilir; ama yalnızca sözlerimin haklı olup olmadığını düşünün ve yalnızca bunu dikkate alın. Çünkü yargıcın erdemi budur, tıpkı konuşmacının erdeminin gerçeği söylemek olması gibi
Burada kitap okuyan varmı dedim Eskiden vardı ,dedi şimdi pek kalmadı