Sonsuzluk, demiş Emily Dickinson, şimdilerden oluşur. Peki, insan yaşadığı anda olmayı nasıl başarabilir ? Öteki şimdilerin hayaletlerinin araya girmesini nasıl önler ? Kısacası, nasıl yaşayabilir?
O yokken tuhaf ve anormal varlığımı nasıl sürdüreceğimi, kendim olmaya nasıl devam edebileceğimi bilmiyordum. Ondan ayrıyken yollar boyunca var olmuştum ama o kadardı işte.