📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tavana bakıyorum; yerin dibi gülüyor
Masaya döner dönmez gökyüzü, bardağımda
Ay eridi; toprağa gözlerim dökülüyor
Karanlığa gömüldün sen benim her dağımda
Mehtâbı abartayım ister misin bir gece
Görürsün, nerden geçer sevda gezegenleri
Ah bir bilseydin nolur, yazılmış hece hece
Benim hücrelerime aşkın bütün genleri
Irmağın yatağını terketmesi bundandır
Çok diye başlayan her âşığın utanması
Ben sustukça ağlayan suyun sesi bundandır
Bir devin, bir zerrenin kalbinde uyanması
Kimin kölesiymişim dilim saf, elim yanık
Ruhu samanyolunda, kafdağındaymış teni
Abartılı bir cümle kursam, değil karanlık
Mum ışığında bile taşıyamazsın beni
Çölümde çiçek olur senin bahçendeki kum
Saçını rüzgâra ver külümün rengi sarsın
Bir kaktüse dokunsam dökülür bin bir tohum
Sen beni, abartarak öldüğüm gün anlarsın
Nurullah Genç
...Buğulandıkça yüzü her aynanın
Beyaz dokusunda bu saf rüyanın
Göğe uzanır -tek, tenha- bir kamış
Sırf unutmak için, unutmak ey kış!
Büyük yalnızlığını dünyanın.
Ahmet Muhip Dıranas