Nazlı Gül

"Zaten çok belliydi insanların birbirini sevemeyecekleri.Neden bu kadar zorlamıştık onuda anlamış değilim hiç..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Telefondaki herkesi senin adınla kayıt ettim.Bütün gün beni arıyorsun,taklitler yapıp sesini değiştiriyorsun.Biliyorum,sende özledin..."
Gülmek bu kadar güzelken,insanlar neden ağlatıyordu?
Yoldur,yürünür.Mesafedir,aşılır.Sorundur,çözülür.Yaradır,sarılır.İnsan bir şekilde çaba sarf ettiği her şeyi çözebilir.İki tane istisna dışında;ölmek ve sevilmemek.İnsan istediği kadar çabalasın sadece bu iki meseleyi çözemez.
Kendinden veriyorsun ve durmadan eksiliyorsun.