Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evet bugün sizlere Öğretmen Olmak Kitabımızdan güzel izler bırakan konular değineceğim ve özellikle kendi başımdan geçen bir olayla kitaba bagliycam. Hazır mıyız peki? :) Sanki cok merak eden degerli arkadaşlarimdan evettttt ! sesini duyar gibiyim . :))
Eserimiz sohbet niteliğinde olup Doğan Cüceloglu ile İrfan Erdoğan hocamızın öğretmenlik ile ilgili yapmış oldukları sohbetleri anlatmaktadır her sohbette farklı mekanlarda çaylarını yudumlarken sizde kendinizi o sohbette buluyorsunuz . Peki ya sizce Öğretmen Olmak mı? Öğretmenlik yapmak mı? Eger bunun cevabını biliyorsanız işte öğretmenlik tamda burda başlıyor .Kitapta hoşuma giden bir alıntıyla konuya devam etmek istiyorum. Aristo , " İnsan sevmediği bir kimseden öğrenemez "der . Bu yüzden Öğretmen, kendisinden her an etkilenen öğrencilerle bir gönül köprüsü inşa eder . Meğerse hayatımda etkilendiğim bir öğretmenim olmamış taki Altıncı sınıfta karşına çıkan Alim Elçi öğretmenim çıkana kadar ... öyle ürkek kimsesiz korkak sevgisiz bir öğrenciydim ki kendimi bir türlü derslere veremiyordum öğretmenlerim hep kızıyordu keşke kızmak yerine birazda sohbet etmeyi deneselerdi tip ki Alim hocam gibi o başkaydı bana başka bakardi kizmazdi yanina çağırırdi sohbet etmeye çalışır ve beni anlamaya çalışırdı ve beni çözmeyi başarmıştı sen başarılı bir öğrencisin eğer sessizliğini bozarsan daha başarılı olacagina inanıyorum dedi . Bana ışık oldu bana yol oldu O güzel Öğretmen Bir Can,a Dokundu ... Ve o gün ben başarı verdiveninin ilk adımını atmıştım yapacağıma inanmıştım derslerime daha sıkı sarıldım ve düşük olan derlerimi yükseltmistim ilk defa teşekkür almistim... evet..evet bunu yapmıştımveee sınıfta dönem sonu 1000 kitapla çok kitap okuyan öğrenciler arasında seçilmiştim. Karnemde yazan dönem sonu Öğretmen