"Bir yerde kötülük varsa,oradaki herkes biraz suçludur"
Çok etkileyici ve üzerinde düsünülmesi gereken bir roman.Martılar ,başkan ve ıssız ada üzerinden tüm diktatör rejimini eleştirmıs.
Keyif alarak okudum basit bir dille yazılmıs cok akıcı bir ,hayatin icinden parcalar olan biraz huzunlendiren biraz mutlu eden bir kitap.en sonunda meraklandirip bitirdi
Üç Kız Kardeşİclal Aydın · Artemis Yayınları · 202011,1bin okunma