"Hiçbiri benden özür dilemedi;biri bile. Ne öyle duygusuzca içime girdikleri için,ne bütün o sancıları çekmeme izin verdikleri ve bundan utanç duymama neden oldukları için ne de benimle alay edercesine bu kadar uzun bir süre ve bu kadar aptalca yalan söyledikleri için. Bu yaptıkları için onları bağışlamamı hic bir zaman istemediler benden,bende onları hiç bir zaman bağışlamadım.
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım ,insanlara karşı kendini koru!"