Yeşim

“Neredeyse ağlayacak hale geliyorum ama neyin ağlattığını bilmeden...”
Sayfa 26·Kitabı okudu
Reklam
“Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.”
Sayfa 110·Kitabı okudu
“Sessizlik gürültüden çok daha ağır bir şey.”
Sayfa 171·Kitabı okudu
“Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybolmaz, olmuyorsa zamanı vardır.”
Sayfa 140·Kitabı okudu
“Koca dünyada küçücük insanlarız, bakınca herkes işinde gücünde. Ama şu kadarcık insanın bile birbirine bin tane yalanı var.”
Sayfa 138·Kitabı okudu
Reklam