Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazı arkadaşlaımız en son ki babalar günü ile ilgili paylaşımından rahatsız olmuş aslında kötü bir şey de yoktu orda . Ben babam hayatta iken yetim kalanlardan olduğum için sadece babalık görevini gerçekten yapan insanların gününü kutladım .
Mezara dikilen çiçeği hergün sulasan ne olur?
sen o çiçeği dalında iken kurutmuşsan. Yine de sizlri kırdıysam kusura bakmayın 🫂.
çok uzak değil daha dün
'aftan dede' ye para sayıp
günlük koşuşturmalarımızın çıkmazından
çocukluğumuzun limanına sığınışımız
bugün
modern dünyanın dayatması
_mekanik çocukluk travması_ ile
grinin soğukluğunda üşüyor çocukluğumuz
ve
öksüz yetim
korsanların cirit attığı okyanuslarda
canımız tenimiz
Cevahir Sevil
21.6.2026
📝📸
Ansızın bizi yetim bırakıp gittin…Yazıp,anlatmaktan çok yoruldum ne yazsam boş geliyor artık.Giden de geri gelmiyor.Resimlerine bakarken bile babam diyemiyorum yüreğim sızlıyor.Ben bir kız çocuğuydum,yara bantlarımı kendi dizlerime kendim yapıştırmayı fazla erken öğrendim.Senin omzun yerine sırtımı soğuk duvarlara yasladım,gözyaşlarımı içime içime akıttım.Büyüdüm adını anmadan,yokluğunu omzumda taşıyarak.Babalar günün kutlu olsun.❤️