Yaşam döngüsü hep aynıdır. Kurmak için uzun zaman harcanan şeylerin yıkılması için bir saniye bile yeterli olur. O üç küçük oda içerisinde biraz yorulmuş da olsam mutlu bir yaşantım olmuştu. Fakat her şey iki kutu bira içmek için yeterli bir sürede, sabah sisi gibi darmadağın oluvermişti.
2 tane dövme yaptırma kararı aldım şuan. Bir koluma Sic Parvis Magna bir koluma Per Aspera Ad Astra yazdırma kararı aldım. Bu fikir burda dursun bu kararı aldığımı hatırlayayım
"Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir! "