Kim, ne hakla eleştirebilir sinirliliği? Sinirlilik tamamen felsefesel bir konum, bir kendi kendine oluşumdur, tepeden tırnağa içtenlikle doludur ve yerden göğe kadar mantıklıdır. Denilebilir ki gerekli bir şeydir, şarttır.
İstisnayım. Kuralları bozmuyorum. Kurallar sayemde güçleniyorlar. Kuralcılara, dev bir kıyak olarak, nasıl olunmaması gerektiğinin somut örneğini oluşturuyorum. Gözle görülen, elle tutulan bir istisna olarak dolaşıyorum orda ve burda. Bu onların da işine geliyor.