Pınar Yıldırım

Pınar Yıldırım
@yildirimpinar
Yüzünde yarı unutulmuş bir acının güzel çizgilerini gördüm.
Reklam
Seni boşuna mı seviyorum sanıyorsun? Biz, "Kâlûbelâ"da beraber değil miydik? Ben o günü hatırlamıyorum. Sen de hatırlayamazsın. Ama, mutlaka yanyana idik. Tanrı buyruğuna beraber baş eğmedik mi? Evet demedik mi? Çünkü sensiz eksik oluyorum. Yarım oluyorum. Biz, birbirimize "Kâlûbelâ"da vurulduk.
Nazar kıldığım şu dünya, kurulmuş bir tuzağa, işlediğim günahların her biri bir dağa benzer. Ne koca dağlar aştım da bir nefsimi aşamadım! Ne doymak bilir o, ne de susmak! Bir garip ölmüş derler, üç günden sonra duyarlar, soğuk su ile yıkarlar, işte öyle bir garibim.
İnsanlar insanlıklarını hatırladıklarında belki ölümlü olduklarını da hatırlayacak ve ona göre yaşayacaklardır.
Böyledir bu iş, ceset vardır mis kokar, yaşayan vardır leş kokar!
Reklam