ilknur

ey insanoğlulları! ömrünüz bence bir hiç. kim ermiş bu dünyada özlenen mutluluğa? hayal mutluluk denilen; o da sönüverince anlar gerçeği insan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sadık bir dostu reddetmek, bence kendi kendimizi hayatın en aziz bildiğimiz bir parçasından yoksun bırakmaktır.
ve türkiye her zaman bağımsız kalacaktır!
dünyada yapacak bir şeyim olduğuna inandır beni. bu taşta, bu çiçekte bir payım bulunduğuna.
mutluluğun resmini yaptın mı bilmem ama ben onun şiirini yazmak isterim.