Lilya?

Lilya?
@yitikdeniz
a bookish in her own world
Hepimiz için ağlıyordum. Her yerde çok fazla acı var ve biz, görmezden geliyoruz. Gerçekte hepimiz korkuyoruz. Birbirimizden ödümüz kopuyor.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Gerçek akışkandır. Hikâyeyi örmenin her zaman başka bir yolu vardır, anlatının çarkına sokacak bir çomak bulunur daima.
Sayfa 301·Kitabı okudu
Alıntı
Tarih önceden dokunmuş bir duvar halısı gibi katlanmamız gereken, hiçbir çıkışı olmayan kapalı bir dünya değildir. Ona şekil verebiliriz. Onu biz oluşturabiliriz. Yalnızca bunu yapmayı seçmeliyiz.
Sayfa 230·Kitabı okudu
Alıntı
Üzümlü kekim....
Geçmiş yaşamını çok korkunç olduğu için değil, hayatta kalmasının tek yolu onu terk etmekten geçtiği için derinlere gömdü.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
Şeyy, sanırım erkek olmak beyin hücrelerinin yarısından vazgeçmeyi gerektirdiği için kız olmaya karar verdik.
Sayfa 99·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam