Yıllar önce okuduğum ilk yerli fantastik romandı ve yazarın anlatımına bayılmıştım ama devamı olan Erbain fırtınası adlı kitabı bulmam çok zor olmuştu Saygın ErsinErbain Fırtınası
Ankara’da soğuk gece kitabının devamı olarak çıkmış bir kitap o yüzden yorumum aynı Türkiye’de bu kadar güzel fantastik roman yazabilen yazarlar olduğunu bilmek çok güzel hikayeye ve temasına bayıldım. Kesinlikle tavsiye ederim, tabi bu kişisel bi görüş Korkut AldemirAnkara'da Soğuk Gece