Osman Yıldırım

Osman Yıldırım
@yldrm1212
komünist
23 Mart
8 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Her şey güzel olacak mı bilmiyorum ama hiç bir şeyin eskisinden daha iyi olmayacağından eminim Arda Erel
Edebiyat
Reklam
Gün ışığı herkesin malıdır. Ne diye bana yalnız geceyi veriyorlar? Fyodor Dostoyevski
Edebiyat
Kendi planlarımızı yapıyorduk ama kaderin de planları olduğunu unutmuştuk Fyodor Dostoyevski
Edebiyat
Gel seninle bir daha ağlayalım; yaşanmışlara, yaşanmamışlıklara, bir daha hiç yaşanamayacaklara… Oğuz Atay
Edebiyat
Unutma ki; Nefret ve Kin’in ertesi pişmanlıktır. Ve her canlıya ölüm vardır. İnsan ölür ama ölmeyen insanlıktır.
Reklam