Osman Yıldırım

Osman Yıldırım
@yldrm1212
komünist
23 Mart
8 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Gel seninle bir daha ağlayalım; yaşanmışlara, yaşanmamışlıklara, bir daha hiç yaşanamayacaklara… Oğuz Atay
Edebiyat
Reklam
Unutma ki; Nefret ve Kin’in ertesi pişmanlıktır. Ve her canlıya ölüm vardır. İnsan ölür ama ölmeyen insanlıktır.
Bazılarının kendileri kadar büyük acıları vardır
Hayatımda yeni Bir gün diye bir şey yoktu,her gün bir öncekinin tekrarıydı.