Neyim ben şimdi?....Peki yarın ne olabilirim? Yarın küllerimden doğup yeni bir hayata başlayabilirim!Tamamen mahvolmadan önce içimdeki insanı keşfedebilirim!
Uykun var mı ? dedi.”var” diyen namertti, nasıl diyeceksin ki..Telefonda uyuyakalmak varken “ben uyuyorum” deyip kapatmak aşka ihanet etmek gibiydi, çok seven bilir..