Uzun bir ara verdikten sonra okumama Şeker Portakalıyla başlıyorum. Daha önce de okumaya başlamıştım fakat yarım kaldı. Yarım kalmasının sebebi de kitaptaki karakterlere çözemediğimdi. Şimdi sessiz bir ortamda ve sakin bir kafada yeniden başlıyorum. Umarım bu sefer bitireceğim.
Şuana kadar okuduğum klasikler arasında en akıcı ve anlaşılır olanı. Profosyonel anlatım ile okuyucuyu sürüklüyor ve okurken ister istemez anlatılanları betimliyorsunuz :)