Esra Yılmaz

Esra Yılmaz
@ylmzzesra
"...unuttum diyemem, fakat üzerimde bir tesiri kalmamış..."
Sayfa 166·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak demek degil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.
Sayfa 250·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben sana rehber değil, ancak yoldaş olabilirdim, fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk.
Sayfa 229·Kitabı okudu
Edebiyat
Sonra seni seviyorum...Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum...
Sayfa 232·Kitabı okudu
Edebiyat
Peki içimizdeki neydi?
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var...Tembellik var...İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak ihtiyadı var...
Sayfa 250·Kitabı okudu
Edebiyat