Kitabı kapattığımda düşündüm. Sırf yetersiz biri olduğunu düşüncesinde kaybolmamalıyım. Hala bir şansa sahip değil miyim? Eksik de olsam iyilik yapıp, güzellikle konuşamaz mıyım? Hayal kırıklığına sebep olan ben de bazen, sadece bazen iyi bir insan olamaz mıyım? Böyle düşünce yeniden hayat buluyor, gelecek günler için sabırsızlanmaya başlıyorum.