"Ölülere karşı hep daha dürüst ve daha cömert olduğumuzu biliyor musunuz?
Nedeni basit! Onlara karşı bir yükümlülüğümüz yoktur da ondan. Özgür bırakır bizi onlar, böylece zamanımızı rahatça kullanabilir, saygıyı boş zamanlarımızda bir kokteyl ve sevimli bir sevgili arasına...
"(…) Toplumun en alt tabakasına mensup birinin bile eşi ya da çocuğu vardır. Bekarsa köpeği vardır. Kısacası önemli olan, yanıt verme hakkı tanınmayan birine kızabilmektir. 'Babaya yanıt verilmez,' sözünü bilirsiniz değil mi? Bir anlamda tuhaftır bu. Sevilen kişiye değil de kime yanıt verilir bu dünyada? (…)"