"Denizciler suyun, yelin, bulutun, şimşeğin, dalganın çok güçlü, insanınsa aşırı derecede aciz olduğunu bilerek yaşadıkları için doğaya karşı kent insanlarından daha saygılıdırlar."
Beklemek değil, savaşmak gerekir. Eğer bir kedi, bir fare ile tek bir tabaktan yemek yiyebiliyorsa, bunu bilinç kazandığı için yaptığını mı düşünüyorsun? Hiç de değil. Güç kullanılarak zorlandığı için yaptı.