Biliyor musunuz, burada çok ilginç şeyler var. Kökler, çalılar... Hiç, bitkilerin hissedebildiklerini, hatta algılayabildiklerini düşündünüz mü? Ağaçlar, bu fındık ağacı, şu kızılağaç... Hiçbirinin acelesi yok. Oysa biz etrafta koşturup, yaygara koparıyoruz ve sıradanlığımızı haykırıyoruz. Çünkü iç doğamıza güvenmiyoruz. Sürekli şüphe içindeyiz ve telaşlıyız. Durup düşünmeye zamanımız yok.
Film
"Öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman acıyla uğraşacak yerlerimi yok ettim Ve şimdi birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın başından başlayabilirim"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sıkıldım,yoruldum ne kadar bunlara benzer kelime varsa kullanabilirim. Ne diyebilirim ki neden yani? Neden sadece bana böyle davranıldı? Gerçekten benden neden bu kadar parlak bir gelecek bekliyosunuz? Tamam kendi potansiyelimin çok altındayım şuan ama. Of gerçekten bilmiyorum o kadar yoruldum ki her yıl aynı şey aynı şey hayatım bundan ibaret sadece akademik başarı yakalamaya çalışmak. Çok normal her insanın yapabileceği bir şeyi bile zorlanarak yapıyorum. Okuldaki dersler dışında bildiğim hiçbir şey yok. Utanıyorum kendimden. Tamam gerçekten anladım gerçekten anladım gerçekten anladım üzerimde çok emeğiniz var. Ya abi. Hatırlıyorum cidden. Deneme sınavında sınıfta 2. Olduğum için okulunu degistiricez tehditlerini. Ne yani abi bu. Niye sadece bana bu muameleyi yapiyolar anlamıyorum. Keşke çok küçükken öğrenmeye meraklı olmasaydım. Ne vardı ki 1. Sınıfta kendi rızamla ders çalıştım? Herşey bitince boşa gitmiş bı ömrüm olacağından korkuyorum. Ne yaptım ki bu hayatta ders çalışmak dışında? Hiçbir yere hiçbir şeye ait hissedemiyorum. Kendimi tanımıyorum. Ama her şeye rağmen o kadar seviyorum ki onları. Bilmiyorum
Unutmadım -kolpa, Yaprak Çamlıca
Bu kalpte yeniden aşk hüküm sürmez unutmadım nasıl unutur kalbim,alışmadım yokluğun cehennemim isyanım hep özlememimden ah bir gün gelsen o gündür bayramım. Yok be gelme istemem başkası değdi eline...
Müzik Sözü
Her şeyi bu kadar hissetmeme hiç gerek yok! Yorucu...😏
Vaay, ee, he he, nasılsın dostum? Hoş geldin! Gelin şöyle. Ne içersiniz? Çay? Kahve? Yok ya almayalım. 5 dk. beklerseniz bira da gelir. He he! Ha ha! Ee naber? Şöyle geçin ya. Oturalım. Nasıl gidiyor? Çay mı? Kahve mi? Bugün cuma bira olmaz, bugün kapalıyız. He he! Ha ha! Ee nasıl gidiyor? Nasıl?
Duygu ve Düşünce