nida

nida

, bir kitabı yarım bıraktı
%54 (153/280 syf.)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

nida

, bir kitabı yarım bıraktı
Ahmet Oktay
0/10 · 4 okunma

nida

, bir kitap okudu
7/10
·72 syf.·
2025 30. kitabı
Tezer Özlü
8.3/10 · 2.678 okunma
Yazmak Eylemi
"Bugün dükkânlar kapalıydı. Şimdi herkes bir yorumda bulunacak. Olumlu bir eylem. Olumsuz bir eylem. Halka karşı bir eylem. Eylemi baltalayıcı bir eylem. Eyleme güç katacak bir eylem. Sağcıların eylemi. Solcuların eylemi. Vb., vb. Ben herhangi bir yorum yapacak değilim. Ama yazabilirim. Korkularımı, kaygılarımı, düşlerimi, düşüşlerimi yazdığım gibi bu eylemi de yazabilirim. Çünkü yazmak da bir eylemdir. Bugün dükkânlar kapalı olabilir. Ama anlatım yolları her zaman açıktır. Belki ben bir gün, yazarım bu eylemi."
Sayfa 137·Kitabı okudu
Edebiyat