ѕelvιɴαz

ѕelvιɴαz
@yorgun_gece
☆ kendi ışığını bulmaya çalışan biri..
Reklam
İnsan bir şey bekliyordu, sabahtan akşama kadar bekliyordu ve hiçbir şey olmuyordu. İnsan tekrar tekrar bekliyordu. Hiçbir şey olmuyordu. İnsan bekliyor, bekliyor, bekliyordu, düşünüyor düşünüyordu, şakakları ağrımaya başlayana kadar düşünüyordu. Hiçbir şey olmuyordu insan yalnız kalıyordu.Yalnız. Yalnız.
Sayfa 38
Mutlu etmem gereken insanları üzmek benim hep kaderim oldu.
Sayfa 131
Neye karar vereceğimi bilemiyorum. Belki de bir değişiklik istememe sebep olan, beni sonsuza dek takip edecek bir huzursuzluktur?
Sayfa 71
Nasıl olur da mutluluk kaynağımız aynı zamanda keder çeşmemiz olabilir?
Sayfa 67