Kitap iki ayrı öyküden oluşuyor. İlk öykü bir adamın geçmişinde kendisine kötü örnek olduğu için suçladığı bir savcıya mektup yazmasıyla başlıyor. Gerekse yazarın yazım dili gerekse öykünün işlenişi o kadar hoşuma gitti ki devamı olsa da okusam dedim. Adamın bu kadar bahsettiği ve kötülediği " Savcı" karakterini biraz olsun tanıyabilmek ve kendim yargılayabilmek istesem de kitabın sadece baş karakterin ağzından yazılması savcıya ayrı bir gizem katmıştı.
Bu yazan kitabını alma nedenim biraz da Japon Polisiye yazarı Edowaga Ranpo'nun etkilendiği bir yazar olmasıydı. Ama beklentilerimin üstüne çıktı gerçekten. İkinci öykü de ilk öykü kadar şaşırtıcıydı. Herkese okumasını tavsiye ederim.