Elindeki tozu silkti ve albaya anlamlı bir bakış fırlattı.
"Bugün kesinlikle gelmesi gerekiyordu," dedi albay.
Posta şefi omuzlarını silkti.
"Kesinlikle gelen tek şey ölümdür albay."
Birincisi, bildiğimiz gerçekliği askıya alıp bir süre için öykünün temel varsayımlarına inanmayı kabul ettiğimiz andan itibaren, olaylar zaten gerçektir.
Kanunlar adalet için vardır. Doğru olanın yanında olmakla övünür. Ancak kimbilir kaç kanun, adaletsizlik için kullanılmıştır! Dahası adaletsizlik kanunlardan kimbilir ne kadar güçlü, ne kadar diktatörce faydalanmıştır!