ysooo4

ysooo4
@ysooo4

ysooo4

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
2023 14. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
Reklam
İnsanlığa inanıyor, dünyanın bu derece adaletsiz olamayacağına inanıyordu.
Sayfa 101·Kitabı okudu
İyilik yola düşen, yoldan toplanan bir şey değildir. Tesadüfen ele geçen bir şey değildir. İnsan iyiliği ancak bir başka insandan öğrenir.
Tek sağ olsunlar... Sağ olsunlar ve zaferle dönsünler. Ondan sonrası kolaydı, bir deri bir kemik kalsak bile her engeli aşar, her güçlüğün üstesinden gelirdik. Önemli olan sağ kalmak.
Sayfa 65·Kitabı okudu