Hani belediyeler evlere doğalgaz döşemekle iftihar ediyor ya hocam, en ücra mahallelere bile doğalgaz getirdik filân, o önceden sobaydı hani. Aslında bizim, herkesin etrafında doluşup birbirine yaklaştığı o ortadaki sobaya ne kadar çok ihtiyacımız var...