"Kendinizi kişisel sınırlarınızın sonuna kadar zorlamak; işte koşmanın özü budur, " der. Murakami. Yürekten inandığım bu söz gibi, bence koşmak zihne de aynı nedenlerle iyi geliyor .
Yıllar içinde, acı çekmiş, umutsuzlukların üstesinden gelmiş ve yaşama tutunmuş insanlar hakkında okudukça rahatladığımı hissettim. Bana onlar umut verdiler. Umarım bu kitap da başkalarına umut verir