Başlangıcın başlangıcı ve ortası güzeldi, sona doğru aradığımı bulamadım.Dan Brown kitapları sayfalar ilerledikçe heyecan dozu yükselirken bu kitapta sona doğru uzunca bir bölüm Tanrının varlığı -yokluğu tartışmasına dönüşmüş.
İlk okuduğum kitabı psikayatrist kadar omasada sürükleyici bir kitap, yalnız sonu biraz hızlı bağlanmış gibi geldi.Olaylar, kişiler birden bire üst üste gelmiş,yığılmış izlenimi verdi.Bitmesi gereken tarih gelmiş de bağlanmak zorunda kalmış gibi...